Το έργο θα αναπτύξει υποδομή ψηφιακών παιχνιδιών απόδρασης για κινητές συσκευές και Η/Υ, με ψηφιακή επεξεργασία πρωτότυπων ελληνικών λογοτεχνικών κειμένων και των μεταφράσεών τους στην αγγλική καθώς και με την υποστήριξη τεχνολογιών επαυξημένης και εικονικής πραγματικότητας. Ειδικότερα, η ψηφιακή-πολιτισμική εμπειρία του παίκτη στο ψηφιακό παιχνίδι απόδρασης “Aπόδραση στον πολιτισμό” θα συντελείται πολλαπλώς, μέσα από τα επίπεδα (layers) της λογοτεχνίας, του χώρου (και του χρόνου) και του πολιτισμικού τοπίου, δηλαδή ενός «υπερχώρου» όπου οι επιπλέον διαστάσεις θα αποτελούν τις ερμηνευτικές παραμέτρους του και της εμπλοκής του χρήστη.
ΕΛΕΥΣΙΝΑ: Desktop (Web-VR)
παιγνιώδης ψηφιακή πολιτισμική εμπειρία
ΕΛΕΥΣΙΝΑ: AR in situ
παιγνιώδης ψηφιακή πολιτισμική εμπειρία
ΕΛΕΥΣΙΝΑ: AR generic
παιγνιώδης ψηφιακή πολιτισμική εμπειρία
ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ
λογοτεχνικών κειμένων στα σχολικά εγχειρίδια λογοτεχνίας
Στις 6 Μαρτίου 2024, μας ανακοινώθηκε η έκθεση Αποτελεσμάτων Τελικής Επαλήθευσης – Πιστοποίησης του έργου μας. Είχε προηγηθεί, στις 13-2-2024, η παρουσίαση του έργου στα μέλη της επιτροπής αξιολόγησης και την ΕΥΔΕ Ε&Κ.
Το έργο “ESCAPE” επιλέχθηκε από το ΙΤΥΕ, να παρουσιαστεί στο Patras IQ Forum, 25-27 Νοεμβρίου 2023: στην 8η Έκθεση Καινοτομίας & Μεταφοράς Τεχνογνωσίας.
Σε πείσμα της κακοκαιρίας, και παρά τις μεγάλες καταστροφές που προκάλεσαν τόσο στον ΕΠΕΟΤ, όσο και στον ΕΛΚΕ του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας (ειδικά το κτίριο του ΕΛΚΕ υπέστη σημαντικές καταστροφές τόσο στις υποδομές, όσο και στο αρχείο/αρχεία που τηρούσε σε έντυπη μορφή)